Volgers

maandag 18 augustus 2014

Cupcakekaart!

Dag bloggertjes!
 
Vandaag laat ik jullie volgend kaartje zien;
 
Als basis gebruikte ik een bruine cardstock. Daar op plaatste ik een lichter bruin.
Het stempeltje kleurde ik in met de CopicMarkers. Ik matte het op hetzelfde bruine cardstock als de basis van de kaart.
Ik heb het papier lichtjes langs de randjes bewerkt met Distress Inkt.
Het sentimentje stempelde ik op krimpfolie.
Als je dit verhit met de headgun krijg je zo een leuk klein sentimentje.
Ideaal om aan een touwtje te hangen.
 
Benieuwd naar jullie reacties!

Vele groetjes!


8 opmerkingen:

  1. Hoi Magali,
    Wat een bijzondere 'lekkere' kaart...heel leuk plaatje met die taartjes allemaal ....
    een toppertje!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart Magali, wat een grappig detail dat je dat sentimentje op krimpfolie hebt gestempeld en dan met dat touwtje hebt bevestigd. Origineel vind ik.
    Lieve groetjs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Mooie rustige kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere kaart is dit geworden. En mooi ingekleurd ook!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Magali.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Magali.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stempel! Dan heeft zo'n kaart ook niet veel meer nodig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen