Volgers

zaterdag 26 april 2014

Twee kaarten, één stempel

Dag Bloggertjes!
 
Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien. Weliswaar met dezelfde stempel maar toch zijn het twee verschillende kaarten geworden. Deze kun je volgens mij prima gebruiken als communiekaarten ook.
 
 
De stempel kleurde ik in met zowel Copic als FlexMarkers. Het water creëerde ik door gebruik te maken van de Derwent potloden en op te lossen met Terpentine.
Daarna plaatste ik het op bruine cardstock met een desingpapiertje erbij.
Het sentimentje Enjoy your special day vond ik er wel bij passen.  

 
Ook deze kleurde ik met zowel Copic als Flex Markers. Ook het water werd met de Derwentpotloden gecreëerd die ik oploste met Terpentine.
Ik heb als basis blauwe cardstock gebruikt en hier ook een designpapiertje bij verwerkt.

Benieuwd naar jullie reacties!
 
Vele groetjes.

13 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaarten met dat schattige LOTV-vissertje Magali!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaarten Magali, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 prachtige kaartjes Magali - supermooi gekleurd en samengesteld - ze zijn beiden super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief stempeltje je hebt er twee hele leuke kaartjes mee gemaakt.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik kiezen moest, zou ik niet weten welke te nemen, want ze zijn beiden beauty's!
    Fijn weekend Magali
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Magali,
    wat een schattige kaartjes zijn het allebei.
    Het stempeltje is enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eén stempel, twee prachtige kaarten...
    liefs en knuffel
    Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaartjes met een schattige stempel. Mooi ingekleurd!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer leuke en schattige kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen