Volgers

woensdag 4 september 2013

Madeliefjes!

Hallo!
 
Welkom aan mijn nieuwe volgers! Heel leuk dat jullie me gaan volgen!
Maandag had ik een bestelling geplaatst voor nieuwe oorbellen te maken en vandaag had ik ze al! Heel blij ben ik er mee!
Ik moet er wel nog aan beginnen maar hopelijk kan ik ze snel aan jullie laten zien.

Vandaag toon ik jullie deze creaties met madeliefjes.
 
Dit zijn klikklakspeldjes waar er op het einde een madelief is geplaatst.
Deze heb ik in de kleuren geel en wit.

 
Hier boven zie je oorbellen van de madeliefjes. Deze zijn gewone stekertjes met een de standaardsluiting.
Kleuren wit en paars.
 
Groetjes! 

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Magali, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o die zijn heel mooi Magali.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze lief, vooral de paarse zullen de meisjes ook erg leuk vinden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Magali,
    Wat zijn ze schattig, echt iets voor kleine dametjes..mooi gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes,net wat Ans zegt,mooi voor kleine dametjes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, ik heb heel wat gemist hier op je blog zie ik. Allemaal even mooi! En wat staan je juweeltjes allemaal prachtig op de foto zeg, mijn complimenten voor je fotokwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig met die madeliefjes.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Mooie creatie en beterachap aan uw papa en sterkte aan u en uw mama.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er zeer mooi uit! Ik vroeg me af hoe je die bloemen erop brengt.. is dat met lijm? Zoja, met speciale?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Magali, dat ziet er heel erg vrolijk uit! Fijn dat je vader weer thuis is, veel beterschap voor hem.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan...ze zijn schattig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gemaakt zo Magali.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen